vision express

Pasūtījumu atgriešana

No pasūtījuma saņemšanas dienas Jums ir 30 dienu laiks, lai izvērtētu, vai prece atbilst Jūsu vēlmēm.

Lai veiktu sūtījuma atgriešanu, lūdzu, nosūtiet ziņu uz e-pastu , un mūsu klientu konsultants ar Jums sazināsies.

Atgādinām, ka mēs nemainām kontaktlēcas, kuras iegādājaties mūsu internetveikalā bez receptes vai bez sertificēta optometrista vai acu ārsta izrakstītas receptes.

Atvērtus kontaktlēcu iepakojumus nemainām un atpakaļ neņemam!

Mēs veicam kontaktlēcu maiņu tikai tad, ja tām ir ražošanas defekts, un ja kontaktlēcu iepakojums nav atvērts, bet saglabāts oriģinālais iepakojums kopā ar pirkumu apliecinošo dokumentu – čeku. Lai konstatētu, vai defekts ir ražošanas defekts, nepieciešama ekspertīze. Atpakaļnodošana neattiecas uz individuāli pasūtītām un izgatavotām kontaktlēcām (toriskām, astigmatiskām, multifokālām). Šīm kontaktlēcām ir spēkā garantijas nosacījumi. Ja ir atvērts preču iepakojums, atpakaļnodošana neattiecas arī uz šādām ar higiēnu saistītām preču kategorijām - kontaktlēcu šķīdumi, acu kompreses, sejas aizsargmaskas, pincetes, kontaktlēcu konteineri, acu pilieni, preces plakstiņu higiēnai.

Preces atpakaļnodošanai nepieciešams iesniegt iesniegumu, ko iesūtiet pa pastu vai iesniedziet personīgi, apmeklējot Elijas ielu 17, Rīgā, LV-1050, SIA "Vision Express Baltija", norādot pirkuma datumu, pasūtījuma numuru, veikto pasūtījumu un tā kopsummu. Darījuma summu atmaksājam kartes lietotājam, tostarp gadījumos, kad kartes klients atcēlis/atteicies no pasūtījuma un/vai no apmaksātās preces vai pakalpojuma, ja prece/pakalpojums netika sniegts pienācīgā kārtībā vai preces/pakalpojuma pirkums nav noticis citu iemeslu dēļ. Uzņēmums veic atmaksu tikai bezskaidras naudas veidā uz maksājumu karti, ar kuru veikts sākotnējais darījums.

SIA "Vision Express Baltija" veic naudas atmaksu 14 dienu laikā pēc iesnieguma saņemšanas, ekspertīzes rezultātu (ja nepieciešams) un preces saņemšanas.